Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Mike Schilders - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Mike Schilders - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Mike Schilders

Blijf op de hoogte en volg Mike

28 Januari 2014 | Nederland, Hapert

Morgen is het zover. Dan laat ik Hapert City voor 4,5 maand achter voor een tijd die ik waarschijnlijk nooit ga vergeten.

Rond een uurtje of 10 vertrek ik vanaf Düsseldorf, na een tussenstop in Atlanta kom ik avonds rond een uurtje of 9 aan in San José, Costa Rica. In San José staat eerst een introductieweek op de planning. Rond 10 februari zal ik mijn reis voortzetten naar mijn bestemming voor de komende maanden.

San Carlos, dat is de plaats waar het allemaal moet gaan gebeuren. Waar de nieuwe Messi zal opstaan, waarover een aantal jaren de grootste talenten van het Amerikaanse continent rondlopen. Het land dat de wereldkampioen zal worden in 2034. Althans dit is allemaal de bedoeling!

Ik ga de komende maanden dit dagboek bijhouden voor iedereen die ene beetje op de hoogte wil blijven van mijn avontuur in Nicargua.

  • 01 Februari 2014 - 18:37

    Robin:

    hey mike ! super veel plezier nogmaals en succes ! je site staat onder mijn favorieten, dus zal wel vaker een reactie plaatsen. niet erg toch..? :)
    dikke kus,
    je nichtje Robin.

  • 03 Februari 2014 - 12:45

    Zoë:

    Hoi Mike!!!!
    Ben je al in Costarica??
    Ik hoop dat je een hele fijne reis hebt gehad!!??
    Heel veel plezier een dikke kussen van Zoë(je nichtje)
    Xxxxx <3!!!

  • 08 Februari 2014 - 20:09

    Zoë:

    Hoi Mike!!!!!!!
    Heel veel succes in Nicaragua ik hoop dat je het heel leuk en goed gaat doen!!!
    Heel veel succes l
    Veel plezier!!!!!!!

  • 08 Februari 2014 - 20:10

    Zoë :

    Xxxxxxxx!!!

  • 09 Februari 2014 - 21:23

    Tommelsch:

    Waar blijft je volgende bericht? Heel Hapert is benieuwd hoe het met je gaat!

  • 11 Februari 2014 - 13:50

    Ad En Fien Schilders:



    Hallo mike je eerste verslag gelezen.
    wij wensen jou het allerbeste veel hartelijke groeten en een dikke kus van oma


    groetjes en tot het volgende verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mike

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1050
Totaal aantal bezoekers 11758

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 10 Juni 2015

Nicaragua

Landen bezocht: